Primair onderwies
Alle lieërlinge kaome in situaties woeë in ze ânger tale huuëre, of woeë in ze verschillendje tale of dialecte noeëdig hebbe um zich uut te drökke. Eindêrdje vanne lieërlinge in Nederland spriktj of huuërtj thoês ’n ânger taal as ’t Nederlands. ’t Hoês ongerstuuëntj inne inzét van mieërtaligheid inne klas, oppe wêrkvloer en in beleid.

Mieër kânse Mét Mieërtaligheid (3M)
‘t 3M-project, Mieër kânse Mét Mieërtaligheid, geuftj lieërkrachte hândvatte vör ’t umgaon mét mieërtaligheid inne klas. Daonaeve beougtj ‘t ’t gedraag van lieërlinge en docênte oeëver mieërtaligheid en ’t lieëre van alle tale (regionaal, buur-, minderheids- en migrântetale) positief te beïnvloede. Mieër weite? Num kontak op via óngersjtaonde kontakinfo.
- Podcast Kletsheads (spotify): Alles over meertalige kinderen
Tip: Seizoen 2, aflevering 1 over opgroeien met Limburgs (spotify) - Adviesrapport Raad voor de Nederlandse Taal en Letteren (2025): Meer talen, meer kansen. Positieve aandacht bij meertalige kinderen voor het Nederlands én de thuistaal (pdf).

Dr. Stefanie Steinhauer-Ramachers
Aandachtsgebied: Taalkunde, taaleducatie, professionalisering
Bereikbaar: Maandagmiddag, dinsdag, woensdag, donderdagmiddag en vrijdag